Hem
Telavox kontaktcenter samlar era kanaler i en lösning.
TelavoxANNONS

Förstår du dina kunders behov?

Enligt en undersökning gjord av Salesforce förväntar sig 66 procent av de tillfrågade att företag ska förstå deras behov. Tyvärr kan vi inte läsa våra kunders tankar, men vi kan arbeta effektivare för att möta deras förväntningar.

– I dag förväntar sig kunder fler kontaktvägar för att kommunicera med företaget, vare sig det är via mejl, chatt eller samtal. Därför behöver man ett verktyg som gör att kunden kan kontakta ett företag oavsett kanal, medan du har all information på ett ställe, säger Louise Gustafsson, Product Manager på Telavox.

Telavox kontaktcenter – med omnichannel – samlar era kanaler i en lösning. När kunderna kan nå er i den kanal som passar dem bäst bygger ni personligare relationer. Det är så ni lyckas med er kundkommunikation.

Telavox är ett techbolag i telekombranschen som utvecklar världsledande molnbaserade kommunikationsplattformar med lösningar för effektiv telefoni, växel, kontaktcenter och mycket mer.

Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.