Melloartisten gjorde vinst på nästan två miljoner
Youtubern och influeraren Tone Sekelius har inte bara framgångar i Melodifestivalen. Hennes bolag omsatte över 3 miljoner kronor och gjorde 1,8 miljoner i vinst i fjol, enligt årsredovisningen som sajten Influens tagit del av.
Intäkterna kommer från konsultverksamhet inom skönhet, sociala medier, musik och marknadsföring.
Sekelius gick till semifinal i Melodifestivalens andra deltävling.
Läs också
Erbjudande: Läs Omni Ekonomi gratis i två månader
Nyheten du läste här kommer från Omni Ekonomi, som är Omnis systerapp för affärsläsare. Omni Ekonomi ger dig Sveriges bästa och mest heltäckande bevakning av börs-, bolags- och marknadsnyheter. Dessutom får du dagliga expertkommentarer och långläsning från bland annat Wall Street Journal, Financial Times och The Economist. Du kan också välja att bevaka de bolag och/eller ämnen som intresserar dig allra mest.
Nu kan du som Omni-läsare testa Omni Ekonomi gratis i två månader (värde 318 kronor). Erbjudandet är helt utan förpliktelser, det blir ingen automatisk förlängning och du behöver inte ange något kreditkortsnummer.
Erbjudandet gäller endast dig som inte har nyttjat prova-på-erbjudande från Omni Ekonomi tidigare.