Planerar du drömresan? Ta hjälp av riktiga experter
Många gillar att boka sina resor själva på nätet. Att plocka ihop flyg, hotell och hämta information om resmålet på olika sajter blir allt populärare. Men om det uppstår problem eller krångliga frågor kan hjälpen vara långt borta.
Därför går Ticket mot strömmen – med personlig hjälp och service inom några minuter. Resebyråkedjan erbjuder samma service till sina onlinekunder som till sina butikskunder: Sju dagar i veckan kan man ringa till Ticket och få hjälp efter i genomsnitt två minuter.
Riktiga reseexperter svarar
Och istället för att ha en anonym kundtjänst som svarar i telefonen så möts man av riktiga reseexperter – nämligen de över 200 resesäljarna som jobbar i någon av Tickets 51 resebutiker.
– Nätkunderna blir väldigt glada när de märker hur snabbt de får svar av någon av oss resesäljare, oavsett om det rör frågor om bagageregler, val av sittplats, ombokningar eller bokning av transfer eller aktiviteter på resmålet. Inte minst när de märker att vi till och med svarar på kvällar och helger, säger Annika Berggren, säljchef i en av Tickets resebutiker.