Hem
Snabbare, bekvämare och mer miljövänlig. Norwegians nya 787 Dreamliner ligger i absolut framkant bland världens flygplan. (Foto: Colourbox)
NorwegianANNONS

Följ med på en rundtur i nya superplanet Dreamliner

Snabbare, bekvämare och mer miljövänlig. Norwegians nya 787 Dreamliner ligger i absolut framkant bland världens flygplan – följ med på en rundtur här.

  1. Norwegian använder sig av Boeing 787 Dreamliner vid långflygningar till USA och Asien. Kabinen är rymlig och luftig med gott om plats för dig med långa ben.
  2. Belysningen i kabinen består av smarta LED-lampor som ändrar färg baserat på solens upp och nedgång. Du kan även bestämma hur mycket solljus du vill släppa in genom de 65 procent större fönstren, tack vare ny teknik som dimmar rutorna.
  3. Kabintrycket är konstant optimerat, vilket bidrar till att reducera jetlag. En stadig ström av frisk luft hjälper till ytterligare.

Avger 20 procent mindre utsläpp

Norwegian använder sig av Boeing 787 Dreamliner vid långflygningar till USA och Asien. (Foto: Norwegian)
Kabintrycket är konstant optimerat, vilket bidrar till att reducera jetlag. (Foto: Colourbox)
Du beställa tilltugg och dryck direkt från pekskärmen i stolsryggen framför dig. (Foto: Colourbox)
Det finns tillgång till el-uttag och USB-laddare i stolarna för att hålla dina tekniska prylar laddade. (Foto: Norwegian)
  1. Blir du lätt uttråkad under långflygningar? Glöm det när du flyger med Norwegians Dreamliners, här erbjuds ett toppmodernt underhållningssystem vid varje säte laddat med timtals med filmer och tv-serier, spännande spel och en prisbelönt interaktiv 3D-karta med restips om ditt resmål.
  2. Du kan till och med beställa tilltugg och dryck direkt från pekskärmen i stolsryggen framför dig.
  3. Upplevelsen sitter i detaljerna. Som tillgången till el-uttag och USB-laddare i stolarna för att hålla dina tekniska prylar laddade.
  4. Allt detta sker samtidigt som planet använder mindre bränsle och avger 20 procent mindre utsläpp än andra jämförbara flygplan.
Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.