Hem
CapcitoANNONS

Här är supporten som svarar på dina sms

Hos de flesta företagen är relationen till kunderna prio ett. På fintech-bolaget Capcito, jobbar bland annat Oscar Tingberg för att erbjuda kundupplevelse i världsklass.
– Eftersom finansiering är en så central fråga inom företagandet, är det viktigt att kunden känner sig prioriterad och förstår att vi spelar i samma lag, säger Oscar Tingberg.
En av kunderna som uppskattat Oscars tillgänglighet och support extra mycket är delikatess- och vinimportören Arwine som sedan en tid tillbaka sålt sina fakturor till Capcito för att frigöra kapital för tillväxt. Under tiden har de byggt upp en god relation till kundsupporten.
– Ibland kan det vara att någonting strular eller att jag har funderingar kring vissa ärenden, då har Oscar varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Han svarade till och med i telefon när han var hemma en gång och är tillgänglig på sms för snabba svar. Det känns tryggt att veta att det är ett mänskligt bolag, säger Armin Kujundzic på Arwine.
– Det är viktigt att kunden känner sig trygg med mig. Jag vill att kunden ska känna, “han där Oscar, han slåss för mig”, säger Oscar Tingberg.

Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.
Annons