Hem
Svenska DagbladetANNONS

Hur kan journalistik hjälpa ditt företag?

Valrörelsen i supermakten USA och den globala corona-pandemin har gjort det tydligt att det finns ett behov av fler perspektiv på det som händer i samhället, anser Svenska Dagbladets redaktionschef Maria Rimpi.

– En grundpelare för SvD är att vi respekterar våra läsares vilja och förmåga att bilda sina egna uppfattningar. Därför är det viktigt för oss att fördjupa de stora samtidsfrågorna och ge plats för olika röster och perspektiv, säger hon.

Staffan Löwstedt / Svenska Dagbladet

Svenska Dagbladet har därför tagit fram en digital företagsprenumeration som ger full tillgång till SvD. Som företagsprenumerant finns möjlighet till personlig digital åtkomst eller åtkomst via en gemensam mail för hela avdelningar, det finns också möjlighet till volymrabatter och smarta företagsverktyg.

– Genom trovärdiga nyheter, skarpa analyser och relevanta insikter rustar våra journalister organisationer för vår tids utmaningar – och möjligheter. Våra digitala företagsprenumerationer gör det enklare att hålla koll både på din egen bransch och världen utanför. Allt för att ni ska kunna fatta smartare affärsmässiga beslut, forma starkare strategier och kommunicera mer effektivt, säger Maria Rimpi.

Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.