Hem
CapcitoANNONS

Knäcker koden till miljardbranschen med data

Företag tävlar allt hårdare om kundens uppmärksamhet. Men det finns fler sätt att nå ut än via digitala kanaler. Traditionell merchandising kan vara guld värt för synligheten. Det menar serieentreprenören Sofie Källström, som har siktet inställt på att erövra branschen som omsätter miljarder.

– Åtta av tio människor som får produktmedia minns varumärket bakom, säger Källström, vd för We Do Promotion.

För att göra kundernas tygkassar och t-shirts mer slagkraftiga använder Källströms företag bland annat digitala enkäter för lyssna in feedback.

– Vi kombinerar data och marknadstrender för att ta våra kunders varumärkeskännedom till en ny nivå.

Ökar likviditeten genom att sälja fakturor

För att rusta bolaget för oroligare tider har Sofie Källström vänt sig till Capcitos finansieringstjänst. Det hjälper WDP att täcka kostnader och ta in nya projekt.

– Det är en trygghet att kunna stärka likviditeten genom våra kundfakturor. Nu kan jag fokusera på kärnaffären istället för att behöva skicka ut påminnelser. Capcito erbjuder snabb hantering via nätet och alla siffror synkas automatiskt i bokföringen, säger Sofie Källström.

Om en fråga uppstår, vet Källström att Capcitos kundtjänst finns nära till hands:

– Deras personliga service är unik i branschen, säger Sofie Källström.

Växla upp med Capcitos schyssta företagsfinansiering

Snabba besked och utbetalningar. Pengar på kontot inom 24 timmar

Schyssta priser. Få upp till 99 procent av fakturans värde.

Personlig Service. Capcitos kundtjänst svarar på alla frågor omedelbart.

Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.