Illustrationsbild. (Janerik Henriksson/TT)

Man kastade vätska på grill – två brännskadade

En kvinna och en man, båda i 20-årsåldern, har fått brännskador sedan en man kastat brandfarlig vätska på en grill vid Gekåsbyns camping i Ullared, rapporterar GP.

Kvinnan fick omhändertas av ambulanspersonal. Polisen har upprättat en anmälan om allmänfarlig vårdslöshet, men ingen person är i nuläget misstänkt.

Omni är politiskt obundna och oberoende. Vi strävar efter att ge fler perspektiv på nyheterna. Har du frågor eller synpunkter kring vår rapportering? Kontakta redaktionen