Illustrationsbild. (Vilhelm Stokstad/TT)

Ponny avlivad efter vargattack: ”Så jävla arg”

En varg attackerade en shetlandsponny i sin hage i Glemmingebro utanför Ystad under måndagskvällen. Skadorna gjorde att ägarna tvingades avliva ponnyn med hjälp av veterinär, enligt Ystads Allehanda.

– Det är så fruktansvärt. Jag är så jävla arg, säger ägaren Camilla Nordström till tidningen.

Omni är politiskt obundna och oberoende. Vi strävar efter att ge fler perspektiv på nyheterna. Har du frågor eller synpunkter kring vår rapportering? Kontakta redaktionen