Populära laddhybriden blir Så mycket bättre
En bra bil har blivit så mycket bättre: nu lanseras uppdaterade Ceed Sportswagon Plug-In Hybrid. Modellen, som var Sveriges mest sålda laddhybrid i september, får ett ansiktslyft med ny design, nya uppkopplade tjänster och fler säkerhetssystem.
För att uppmärksamma lanseringen har Kia gått in som huvudsponsor av programmet Så mycket bättre. Och den specialskrivna låten ”Vi Lever Nu” av Mando Diao, som varit Kias ledmotiv under 2021, kommer att tonsätta kampanjen.
Tolkad av Sophie Verdonk
Men den här gången kommer inte det folkkära bandet framföra låten – i stället är det Sophie Verdonk som kommer framföra sin tolkning av låten. Under våren genomförde Kia en tävling där allmänheten bjöds in till att tolka låten. Av drygt 150 inkomna bidrag utsågs Sophie Verdonk till vinnare.
I reklamfilmen för nya Kia Ceed SW Plug-In Hybrid, som kommer rulla i samband med Så mycket bättre, hör och ser vi Sophie Verdonk framföra sin egen tolkning av ”Vi Lever Nu”. Låten är ackompanjerad med bilder från ett vackert Gotland i brytpunkten mellan sommar och höst.