HV71:s Olle Alsing deppar efter kvällens match mot Frölunda. (CARL SANDIN / BILDBYRÅN)

Sjätte raka förlusten för HV71: ”Bara att gå till jobbet imorgon”

Det är fortsatt ganska förfärligt att vara HV71 i SHL. I kväll förlorade man för sjätte gången i rad, den här gången mot Frölunda.

HV71 ligger därmed kvar i botten av tabellen, fortfarande med noll poäng.

– Jag tänker inte lägga mig ner och dö. Det är bara att gå till jobbet imorgon, se sig själv i spegeln och fråga sig vad man kan göra bättre, säger forwarden Mattias Tedenby i TV4.

Omni är politiskt obundna och oberoende. Vi strävar efter att ge fler perspektiv på nyheterna. Har du frågor eller synpunkter kring vår rapportering? Kontakta redaktionen