SD-gruppledare om Farivars pudel: ”Bryr mig inte”
Den sverigedemokratiske riksdagsledamoten Rashid Farivar bad om ursäkt på DN Debatt för sin del i det kvittningskaos som uppstått i riksdagen. Men hans riksdagskamrater står fast vid att de gjorde rätt när de frångick kvittningsrutinen i en omröstning för tre veckor sedan, skriver Aftonbladet.