Fler ser fördelarna med att samla företagets IT
Mindre administration, lägre kostnader och en kontakt när frågor uppstår ses som de främsta fördelarna med att samla de viktigaste IT-verktygen på samma ställe. Fler upptäcker fördelarna med att samla företagets IT, uppkoppling och telefoni-tjänster. Telia erbjuder utöver att samla tjänster support som skräddarsys efter företagets behov och tekniska kunskapsnivå. Allt för att fokus ska kunna läggas på affärsverksamheten.
– Småföretagare sitter på många stolar samtidigt och är lite allt-i-allo hela tiden. Företagarnas tid är pengar och att ha en leverantör med alla engagemang sparar tid och genom det också pengar, säger Maria Bygdemo, gruppchef på Telia.
I dag arbetar många både hemifrån och från kontoret – ett arbetssätt som troligtvis kommer leva vidare framåt. Att kunna ta med sig jobbet vart man än går utan att behöva handskas med onödigt IT-strul är därför viktigt. Telia vill hjälpa till att underlätta just detta med sin nya mobilportfölj. Den är utvecklad för att ta tillvara de behov som företagare har med möjlighet att arbeta hemma, på kontoret eller var de nu vill arbeta.
– Våra kunder vill ha en paketlösning med mobil, router och mejl i ett så att de kan ha kontoret i fickan och vara anträffbara hela tiden. Det har vi tagit fasta på, säger Maria Bygdemo.