Strömavbrott orsakade stopp på gröna linjen
Ett strömavbrott orsakade stopp på tunnelbanans gröna linje mellan Hagsätra och Gullmarsplan under natten och morgonen. Vid 06.30-tiden rapporterar Aftonbladet och P4 Stockholm att tågen rullar igen.
Enligt SL kan det dröja innan trafiken rullar helt som vanligt igen.
Omni är politiskt obundna och oberoende. Vi strävar efter att ge fler perspektiv på nyheterna. Har du frågor eller synpunkter kring vår rapportering? Kontakta redaktionen