Självmorden ökar i hög takt i USA:s migrantförvar
Antalet självmord bland personer i amerikanska migrantförvar har ökat kraftigt, rapporterar nyhetsbyrån AP. Enligt en granskning har sju personer tagit sina liv i ICE-förvar sedan oktober, vilket är fler än något tidigare räkenskapsår i myndighetens historia.