Här är heta trenden inom elektronikbranschen
Allt fler köper datorer, tv-apparater och annan hemelektronik på nätet.
Hemelektronikbranschen är en av de branscher som omsätter mest på internet: 11 miljarder kronor. Under första kvartalet 2016 hade e-handeln med hemelektronik en tillväxt på 8 procent.
När Netonnet startade år 1999 var de en av de allra första e-handlarna inom hemelektronik i Sverige.
För att överleva i den konkurrensutsatta branschen har de jobbat hårt för att anpassa sig efter kundernas krav på prisvärda erbjudande och, inte minst, hur de vill ha sina varor levererade.
"Konsumenterna vill ha kontroll"
– Det viktigaste är att kunderna kan välja hur, var och när de vill få sina varor levererade, säger Stefan Svensson, logistikdirektör för Netonnet.
I dag kan de som handlar på Netonnet välja alltifrån hemleveranser till att boka varor för att sedan hämta upp dem i en av Netonnets 15 Lagershoppar.
Enligt siffror från PostNords e-barometer fick 54 procent av de som e-handlar hemelektronik välja hur de ville få sin vara levererad, jämfört med snittet på 46 procent.
– Konsumenterna har vant sig vid att ha större kontroll och makt över sitt köp när de handlar hemelektronik, säger Carin Blom, detaljhandelsanalytiker på PostNord.