Hem
PejANNONS

Så hjälper de restauranger att ställa om

Restaurangbranschen, så väl som många andra segment inom service och handel, genomgår just nu en stor förändring. Det är inte längre aktuellt att låta kunder stå i långa köer för att få sin mat eller sina varor.

– Gästerna ska inte heller behöva lämna bordet gång på gång för att beställa mer. Vi ser att intresset och kraven på självservice ökar enormt hos slutkonsumenter, säger John Elf, försäljningschef och en av grundarna bakom Pej.

Flexibla beställnings- och självservicelösningar

För att bemöta det förändrade konsumentbeteende som uppstått erbjuder Pej flexibla beställnings- och självservicelösningar för restauranger, arenor och servicehandel. Pej kan enkelt skräddarsy en köpupplevelse utifrån de behov restaurangen eller servicebutiken har.

– Undersökningar visar att restauranger som använder digitaliserade mobila lösningar får fler besök och köp per besök. Gäster som beställer sin mat i mobilen tenderar också att lägga en större beställning om de i lugn och ro kan göra den i mobilen i stället för att köa i en stressig miljö, säger John Elf.

John Elf, försäljningschef och en av grundarna bakom Pej.
Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.