Hem
PejANNONS

Tjänsten hjälpte Sibylla att digitalisera köp

Gästerna är redo och tekniken finns på plats. Allt fler restauranggäster vill beställa och betala maten direkt i mobilen.

Per Stenlund på Sibyllakedjan berättar att man länge sett att efterfrågan blivit allt större och när man kom i kontakt med Pej kändes det som den optimala lösningen.

– Det vi framför allt fastnade för var att Pej kunde skräddarsy en lösning som passade just vår verksamhet och dessutom göra det snabbt.

Ställde om 150 restauranger på rekordtid

Pej erbjuder mobila beställnings- och självservicelösningar för arenor, restauranger och servicehandeln och arbetar tillsammans med kassasystemleverantörer för att förbättra kundupplevelsen. När Pej kom i kontakt med Sibyllakedjan lyckades man tack vare sin digitala plattform ställa om köpupplevelsen på rekordtid.

– Vi ställde om 150 restauranger på under tre veckor, det är nog ett rekord för oss just nu, men tack vare tekniken vi använder är det fullt möjligt för till exempel restauranger och butiker att göra en snabb omställning när det krävs, säger Victor Sandberg på Pej.

I dag kan Sibyllakedjans gäster enkelt beställa och betala för maten direkt i mobilen. Väntetiden och kötiden försvinner eftersom det går att göra beställningen innan man kommit fram till restaurangen.

Detta är en annons från vår partner, den är inte skriven av journalisterna på Omnis redaktion. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Omniredaktionens åsikter.
Annons