Demonstration i Iran mot fredsavtalet med USA
Under lördagen ska en liten grupp demonstranter ha samlats i den iranska staden Mashhad för att protestera mot landets utrikesminister Abbas Araghchi. Det rapporterar den statliga nyhetsbyrån Fars, som kontrolleras av det iranska revolutionsgardet, skriver TT.