Vad tycker Busch är bäst med Vänstern, egentligen?
Vad tycker politikerna är det bästa med motståndarlaget? När KD-ledaren Ebba Busch får frågan om Vänsterpartiet i Omnis partiledarintervjuer blir hennes svar engagemanget för välfärden och för hårt arbetande människor. I engagemanget möts partierna verkligen, enligt Busch.