Debatt: ”Måste fullfölja Ing-Marie Wieselgrens idé”
För fyra år sedan presenterade psykiatrisamordnaren Ing-Marie Wieselgren ett förslag om att stärka det förebyggande arbetet för barn och unga i Almedalen, och den idén måste fullföljas. Det skriver bland andra Jakob Forssmed (KD) och Ida Karkiainen (S) på DN Debatt inför årets almedalsvecka.